MyCashflow kauppias, joko olet kuullut timanttisesta tuotearvostelupalvelusta? Reviefyn avulla keräät tuotearvostelut helposti ja vaivattomasti asiakkailtasi, ilman stressiä ja huolta omasta työpanoksestasi.
Mikä ihmeen tuotearvostelu?
Nykyasiakkaat etsivät aktiivisesti tietoa paitsi tuotteista, myös niiden aidoista ja oikeista käyttökokemuksista. Mikään ei markkinoi tuotteitasi ja palveluitasi paremmin ostoaikeissa oleville asiakkaille kuin toiset, aiemmin ostaneet asiakkaat.
Ihmiset hakevat Internetistä aktiivisesti tietoa kokemuksista ja suositteluista. Miten kutkuttava ajatus olisikaan, jos asiakkaan hakema käyttökokemus ja suosittelu löytyisikin suoraan omasta verkkokaupastasi, jossa myös tuotteet tai palvelut olisivat heti asiakkaan saatavilla.
Ostohousut jalassa oleva asiakas ei tämän jälkeen taatusti kuikuilisi enää kilpailijoille, vaan päätyisi nappaamaan sekä informaation että ostoksensa samasta paikasta, sinulta.
<a href=”http://www.verkkokauppiaaksi
Miten Reviefy toimii MyCashflow verkkokaupassa?
Kun asiakas ostaa tuotteen tai palvelun, lähettää Reviefy sopivan ajan kuluttua automaattisesti arvostelupyynnön sähköpostitse. Reviefyn lomakepohja on simppeli ja mahdollista räätälöidä itse.
Entä jos asiakas unohtaa vastata arvostelupyyntöön? Ei huolta. Reviefy lähettää automaattisen muistutusviestin sähköpostiin, joka mahdollistaa myös unohdusten kääntämisen arvosteluksi. Reviefyn avulla et kerää vain arvosteluja, vaan selkeästi enemmän arvosteluja!
Oman kokemukseni kautta voin ilokseni kertoa, että asiakkaat arvostelevat ostoksensa mielellään Reviefyn avulla, toimialaa katsomatta. Reviefyn toimivuuden puolesta puhuvat myös tuotearvostelupalvelua käyttävät tyytyväiset MyCashflow verkkokauppiaat.
Mitä Reviefyn käyttöönotto vaatii?
Reviefy on helppo ottaa käyttöön. Palvelun voi asentaa itse, tai huolettomampi vaihtoehto on valita avaimet käteen -asennuspalvelu, jolloin sinun ei tarvitse huolehtia mistään.
Entä miten saisit Reviefystä maksimaalisen hyödyn irti? Siirtämällä palveluun vanhat tilaukset. Vanhojen tilausten siirto mahdollistaa suuremman määrän arvosteluja lyhyessä ajassa, eikä sinun tarvitse jäädä odottelemaan uusien tilausten toimitusta saadaksesi ensimmäiset arvostelut näkyviin.
Palveluntarjoaja huolehtii tarvittaessa pientä korvausta vastaan aiempien tilaustietojen siirron palveluun, jolloin sinun ei tarvitse muuta kuin katsoa kuinka arvosteluja alkaa satamaan.
Reviefyn edut:
- Nostaa luotettavuutta verkkokauppaa ja sen valikoimaa kohtaan.
- Tuo verkkokauppaan uutta sisältöä.
- Kerää tietoa asiakastyytyväisyydestä, tuotteista ja palveluista.
- Automaattisten arvostelupyyntöjen ja muistutusten avulla keräät enemmän arvosteluja.
- Kohdistetuilla kysymyksillä keräät laadukkaampia, tarkempia ja asiakasystävällisempiä arvosteluja.
- Helpottaa tuotteiden valintaa ja ostopäätösten tekoa, etenkin ensimmäisellä kerralla uudessa verkkokaupoissa.
Lue lisää Reviefyn eduista ja hyödyistä täältä.
Tapsa
Arvostelun tähdet pitäisi näkyä heti alussa eikä tuotteen lopussa.
Miksi tähdet ovat mustia? Ainakin kaikissa esimerkeissä ne ovat niin. Annetaanko siis mustia tähtiä?
Tommi Sareskivi
Hei Tapsa,
Tähdet saa näkyviin myös tuotekortin alkuun, esimerkiksi Everyday Minerals -kaupassa on näin: https://www.everydayminerals.fi/product/874/merry-blush-kit
Tähdet ovat vakiona tummat, koska olemme kokeneet ne neutraalimmeiksi väriltään. Väriä voi myöskin säätää tyylien kautta, kuten Everyday Mineralssillakin on vaihdettu kultaiseksi.
Ulkoasua on mahdollista räätälöidä itse tyylitiedostojen kautta tai asiaa voi tiedustella myös Reviefyn tuesta.