Artikkelit kategoriasta:
Verkkokaupan perustaminen

Verkkokauppaohjelmiston vaihtaminen

Erityisesti aloitteleva verkkokauppias valitsee verkkokauppaohjelmiston sokkona siinä mielessä ettei todellinen tarve, käyttötapa ja vaatimukset varmasti ole vielä täysin selvänä. Verkkokauppaohjelmistojen ominaisuuslistaukset ovat paikka aloittaa ohjelmistovertailu, mutta vasta konkreettinen, käytännönkokeilu osoittaa…

MyCashflow uudistuu – terveiset MyCashflow’n kumppanipäivästä

Suomen suosituimpiin lukeutuva verkkokauppaohjelmisto MyCashflow järjesti avainkumppaneilleen kumppanipäivän, joka avasi uusia, tulevia ominaisuuksia sekä raotti konepellin kantta jo tehtyihin kehitystöihin. MyCashflow’ta on kritisoitu välillä hitaasta kehitystahdista, ominaisuuksien puutteesta ja uusien…

Pikavoittoja pois poimimassa?

Verkkokauppaa pidetään kaupankäynnin turvasatamana ja paratiisina, johon ei tarvitse kuin oma putiikkinsa pystyttää niin kassakone laulaa vimmatun lailla. Karu todellisuus on aivan toisenlainen 99% tapauksista. Harvoin rahaa tulvii ovista ja…

Verkkokauppaohjelmiston valinta verkkokauppaa perustettaessa

Yksi yleisimpiä kysymyksiä verkkokaupan perustamista suunnittelevilla on, mikä ohjelmisto olisi paras vaihtoehto heidän käyttöönsä. Verkkokaupan perustamisessa merkityksellisin asia ei ole verkkokauppaohjelmisto. Kaikilla markkinoilla olevilla ohjelmistoilla voi tehdä kauppaa ja menestyä….

Tuotearvostelut MyCashflow verkkokauppaan

MyCashflow kauppias, joko olet kuullut timanttisesta tuotearvostelupalvelusta?  Reviefyn avulla keräät tuotearvostelut helposti ja vaivattomasti asiakkailtasi, ilman stressiä ja huolta omasta työpanoksestasi. Mikä ihmeen tuotearvostelu? Nykyasiakkaat etsivät aktiivisesti tietoa paitsi tuotteista,…

Kun kaikkea ei kerkeä tehdä – mihin keskittyä?

Verkkokauppiaiden ajankäyttö on yksi monien tuskailemia ongelmia. Katja käsitteli aiemmin, kuinka 24 tuntia ei riitä. Kun vuorokaudessa on vain 24 tuntia, työpäivässä monella 8-10 tuntia niin täytyy miettiä tarkasti mitä…

Kuulutko verkkokaupassasi sillanrakentajiin vai kuilun tekijöihin?

Jäykkä organisaatiorakenne, toisilleen vieraat työtoverit, toimimattomat henkilökemiat, piittaamattomuus, informaatiokatkokset, vääristynyt kuva työntekijöiden arvojärjestyksestä, tai huono johtaminen rakentavat helposti kuiluja organisaatiossa. Vielä elää harhakäsite, jonka mukaan jokaisella on oma työ, joka…

Asiakaspalvelun tehokkuus vs. palvelun laatu

Nyt kuumottaa, nimittäin kysymys mitä asiakaspalvelun tehokkuus kertoo palvelun laadusta, vai kertooko se mitään? Voiko nämä kaksi täysin erityylistä asiaa kulkea sovussa keskenään? Voiko asiakaspalvelu olla yhtäaikaa sekä tehokas, että…

Suunnittelun sietämätön ihanuus

Pohditko miltä minkäkin painikkeen ja sivun tulisi näyttää, että kauppa on täydellinen? Venyykö verkkokaupan avaaminen, kun ulkoasu ei olekkaan tip-top kunnossa? Eikö tekniset ominaisuudet ole heti sitä mitä haluat? Lopeta…

Verkkokauppiaan muuttuva työympäristö; Kun 24H ei riitä

Tovi jos toinenkin on vierähtänyt viimeisimmästä Verkkokauppiaaksi.fi -postauksesta. Syynä tähän ovat työkiireet ja vapaa-ajan muuttunut ajankäyttö, sekä (yhtään kaunistelematta) joidenkin asioiden lykkäämnen ”sitkun” -ajatuksella. Verkkokauppiaana, verkkokauppiaan puolisona, asiakkaidemme verkkokauppojen kehittäjänä,…